یک برنامه جامع و هدفمند برای فروش آنلاین طراحی کرده‌ایم/طرح‌های خدمات مجازی و فروش آنلاین باید بر مبنای اصول روانشناسی باشد

محمد حاجی‌زاده، مشاورِ تبلیغات و کسب‌وکار:

یک برنامه جامع و هدفمند برای فروش آنلاین طراحی کرده‌ایم/طرح‌های خدمات مجازی و فروش آنلاین باید بر مبنای اصول روانشناسی باشد

یک مشاور تبلیغات و راه‌اندازی کسب و کار گفت: بر اساس شرایط فعلیِ حاکم بر جامعه، فروش آنلاین را به صاحبان مشاغل پیشنهاد کرده‌ایم و و برای آن، یک برنامه جامع و هدفمند، طراحی کرده‌ایم.

به گزارش کرمان‌اعتدال به نقل از برنا؛ محمد حاجی‌زاده با تاکید بر سودده بودنِ فروشِ آنلاین بیان کرد: با توجه به این که ستاد ملی کرونا و ستاد استانی کرونا اصناف و کسب‌وکارها را بسته و باز می‌کند و آن‌ها را سر در گم کرده است، بهترین روش برای فروش و کسب درآمد در این ایام و هچنین نجات از این سردرگمی، فروش آنلاین است.
او افزود: برنامه دقیق، جامع و دور‌اندیشانه‌ای را که مبتنی بر یک نگاه علمی است برای تقویت اصناف و فروش آنلاین تدوین کرده‌ایم.
حاجی‌زاده با اشاره به نتایج پژوهش‌های تیمش از وضعیت بازار تصریح کرد: با توجه به بررسی و سنجشی که از وضعیت بازارهای کرمان داشته به شناخت حساب شده‌ای از شرایط مردم و رفتارهای‌شان در روزهای شیوع کرونا دست یافته‌ایم و این پژوهش که پایه روانشناسی داشت اساس کار ما در ارائه برنامه فروش آنلاین‌مان است.
او ادامه داد: در ایام شیوعِ ویروس کرونا، دوره فروش غیر حضوری و آنلاین را برای بسیاری از مشاغل اجرا کردیم، در بعضی موارد فروش کسب و کار حتی از زمان فروش حضوری هم بیشتر شده بود که این مهم نشان‌دهنده پیشتاز بودنِ فروشِ آنلاین است.

حاجی‌زاده با اشاره به این که دنیا به سمتی رفته که خدمات آنلاین در آن حائز اهمیت شده است، گفت: حتی اگر کرونا هم روزی به پایان برسد فروش مجازی و خدمات آنلاین همچنان پابرجا خواهد بود و با مشکل مواجه نمی شود. برنامه‌های ما برای فروش آنلاین به گونه‌ای است که صاحبان مشاغل بعد از اتمام کرونا هم می‌توانند از آن بهره جویند.
او اضافه کرد: بنده به عنوان کسی که سال‌ها در حوزه تبلیغات فعالیت کردم و انواع و اقسام  روش های تبلیغاتی را امتحان کردم، قویٱ عرض می‌کنم که تبلیغات در فضای مجازی با یک پشتوانه محکم که از سوی صاحب کسب و کار ارائه می‌شود می‌تواند هر کسب و کار غبار گرفته‌ای را متحول نماید.
حاجی‌زاده با اشاره به این که کرونا حدودا ۹ ماه است که بر جامعه سایه انداخته، تصریح کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا، با قدرت تبلیغات مجازی بیشتر آشنا شدیم و متوجه تاثیر بسزای این سبک تبلیغاتی شدیم پس می‌توان گفت که تبلیغات مجازی به سرعت در حال گرفتن جای تبلیغات شهریست.
او در پایان گفت: با اصولی انجام دادنِ تبلیغات مجازی می‌توان نتیجه بسیار مطلوبی از تبلیغات گرفت. تبلیغات یکی از ارکان اصلی داشتن یک برند موفق است که باید درست و به موقع انجام شود تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme